Wirtualny Spacer
Kliknij na baloniki a przeniesiesz się do wirtualnego przedszkola
Rytmika
piątek
"Złote Rybki" - 8.30-9.00
"Muszelki" - 8.00-8.30
"Żabki" - 9.00-9.30
"Wodniki" - 11.55-12.25
"Żeglarze" - 12.25-12.55
"Szuwarki" - 12.55-13.25
Grupa III „Wodniki”
I rząd od góry od lewej: Igor Góra, Jan Głąb, Adam Michalski, Patryk Szymczak, Adam Kwiatkowski, Maksymilian Kulka, Ignacy Nochowicz, Aleksander Superczyński, Oliwier Świderski
II rząd od lewej: Lena Wendland, Zofia Dymek, Melania Nowak, Maja Kaźmierska, Julianna Sikorska, Amelia Melnarowicz, Kaja Rozmarynowska, Martyna Religa, Julia Żak, Aleksandra Nowak, Maja Jerzak-Januchowska
Nieobecni: Nadia Jędrkowiak, Wiktoria Wrzeszcz, Oliwia Wendland, Patryk Stypuła, Franciszek Rozmarynowski
ROZKŁAD DNIA W GRUPIE DZIECI 5 i 6- LETNICH
GODZINY | FORMY ORGANIZACYJNE |
ZABAWA | |
6.30-6.45 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę) rozmowy kierowane zgodnie z zainteresowaniem dzieci. Zabawy z komputerem. Praca indywidualna oraz korekcyjno-kompensacyjna z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Ćwiczenia poranne. |
CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE, SAMOOBSŁUGOWE, ORGANIZACYJNE I INNE | |
7.45 - 8.00 | Czynności higieniczno-kulturalne. Czynności samoobsługowe. |
8.00 – 8.30 | Śniadanie |
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE / ZAJĘCIA NA POWIETRZU | |
8.30 - 10.00 | Zajęcia edukacyjne wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju realizowane przez nauczyciela. Realizacja podstawy programowej, programów innowacyjnych. |
10.00 - 10.30 |
Zajęcia indywidualne z dziećmi zdolnymi lub z trudnościami edukacyjnymi. Zajęcia dodatkowe. |
ZAJĘCIA NA POWIETRZU / ZABAWA | |
10.00 - 11.00 |
Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy w ogrodzie przedszkolnym, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci. Zabawy i gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Przy niesprzyjającej pogodzie: zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, prace społecznie użyteczne. |
CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE, SAMOOBSŁUGOWE, ORGANIZACYJNE I INNE | |
11.00 - 11.15 | Czynności higieniczno-kulturalne. Czynności samoobsługowe. Przygotowanie do obiadu |
11.15 - 11.45 | Obiad – doskonalenie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków. |
11.45 - 12.00 | Czynności higieniczno-kulturalne. Czynności samoobsługowe. |
ZAJĘCIA NA POWIETRZU | |
12.00 - 13.45 | Zabawy i gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Przy niesprzyjającej pogodzie: zabawy służące realizacji pomysłów dzieci, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, prace społecznie użyteczne |
CZYNNOŚCI OPIEKUŃCZE, SAMOOBSŁUGOWE, ORGANIZACYJNE I INNE | |
13.45 – 14.00 | Czynności higieniczno-kulturalne. Czynności samoobsługowe. Przygotowanie do podwieczorku |
14.00 - 14.15 | Podwieczorek |
ZABAWA | |
14.15 – 15.30 | Kółka zainteresowań- zabawy inspirowane przez nauczyciela i dzieci. Rozwijanie zainteresowań i niwelowanie trudności edukacyjnych. Praca stymulacyjna lub korekcyjno – kompensacyjna. Gry edukacyjne. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Rozchodzenie się dzieci. |
W ciągu całego dnia zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie bezpieczeństwa i zdrowia dzieci.